Puterea

sunt un om puternic înfig pumnu-n pămînt și se văd munții

am în buzunarul de la piept o listă întreagă de abrevieri

la soare iubire nebunie dar cea mai importantă e

cea folosită pentru viitor și cele ce urmează să se întîmple

tremură de frica a ceea ce fac acum cînd mîinile mele aleargă

peste tastatură și plantează un arbore uriaș cu o coroană

ce acoperă tot cerul și în care se adună întreg neamul ciorilor

și-n mod normal se cacă

#

sunt un om puternic pun baterii noi alkaline în mp3-ul meu

și dintr-o dată o forță inimaginabilă se transmite prin conductori

prin circuite și prin memorii se descarcă milioane de coduri

în cutiuța aceea mică e un vertij un maelstrom care formează

sunete iar eu apăs butonul de volum și dintr-o dată sunetele

se ordonează într-o anumită secvență cu o anumită ritmicitate

o logică numai de mine știută le modifică interferențele și

sincopele și brusc în căști răsună cu atîta forță glasul

ciorilor care se cacă

#

sunt un om puternic în fiecare dimineață mă trezesc alt om

și în fiecare clipă mă prefac în orice-mi doresc să fiu de ex

o zi întreagă mi-am dorit să fiu eu însumi și fix 24 de ore

sau echivalentul în minute sau secunde sau nanosecunde

am fost singurul om de pe planeta asta care este el însuși

și atunci mi-am dat seama că nimeni nu are puterea de a fi

eu însumi în afară de mine drept pentru care am hotărît

că-mi bag pula

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

