Prima pagină > Poezie > asfixie

asfixie

știu.
de la primul țipăt știu că e doar un început de asfixie
continuă zi de zi nici măcar în somn
nu se oprește. știu

e un început
de tumefiere de care nu mă pot lăsa
ca de fumat. îmi tremură degetele și cînd le lipesc de zid
un fior electric îmi zguduie trupul. știu

e un început
de uitare atît de puternică și delicată
ca o mamă schimbă scutecele și apa de mii de ori
și nimic nu-i rămîne. știu

mîinile tale femeie
prin deschizătura toracelui încercînd
să-mi oprească durerea
să-mi stoarcă organele buretoase de toate săruturile sîngerînde
să-mi vindece asfixia asta continuă. știu

disperarea care te cuprinde după știu tot
ce gîndește copilul pînă nu mai tremură
și-ți dezlipești mîinile vinete de pe fața albă.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

