Prima pagină > Poezie > alcool dublu

alcool dublu

în dimineața asta jumătate din mine va ataca orașul, cealaltă
o să-l apere
și nu există motiv
bărbați în costume albe femei în rochii negre de mireasă
fluturi strigoi mușcă de jugulară se strecoară
acolo unde plăcerea și durerea dau homari ca heroina
cu venele deschise mă racordez la instalația de apă și urlu

în dimineața asta voi devora o jumătate de oraș, cealaltă
mă va înghiți
fără nici un motiv
voi arde lacrimi și sfinți voi injecta vena voi răzui
icoane și-mi voi picta fața isteria este
noua religie vă privesc în discul lunii ca în ochiul unui pește mort

în dimineața asta nu există salvare jumătate din mine
sărută pe gură toți oamenii din oraș, cealaltă răspunde sărutului
femeile mă primesc în paturi pentru salvarea orașului, jumătate
din mine e în delir
iau fiecare rotație a pămîntului a galaxiei a universului
fiecare întoarcere în sine ca o șosetă scoasă pe dos
apoi îndreptată de parcă ai vrea să faci lumina să miroasă
a drum

torn în mine alcool dublu
rafinat îmi aprind o țigară
mă piș pe clădiri ca și cum le-aș da foc

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

