Prima pagină > arts&roll, Poezie > one day I will kill you

one day I will kill you

trotuarele sclipesc o lumină subterană urcă

sub fustele curvelor picioarele lor palide pe care zemuri

cerul e jos mult mai jos ca de obicei și ne-nvăluie-n aurolac

mă-ntreabă dacă nu stau

la un scurt aici aproape e camera sunt bani cît de-o sticlă

de vodkă și mi-e greață de parcă președintele și politicienii ar vrea să mă

sărute pe gură și am impresia că toate femeile de pe stradă

înoată sincron își ridică un picior pe lîngă umăr din pămînt

iese lumină trandafirie ca mațele unui homles înjunghiat pentr-un ceas

e frig și frigul vine din interior și dintr-o dată

ne e greu pentru că avrm oase din fontă și sînge de plumb

și cădem în cer ca într-o fîntînă sleită

cădem cu toții străzi curve pești homleși

bitumul trotuarelor se topește ne intră în vene ne face ochii albaștri

ne face pielea albastră

luminăm ca niște mașini de poliție care ne duc direct în nori și norii sunt groși

ca niște ziduri

sunt un bețiv care are probleme cu scrisul sunt un ucigaș căruia-i plac

execuțiile murdare sunt afemeiat dar am fetișuri cu trannies

trăiesc în romînia și-s obsedat de mașini scumpe de apartamente 4+

de servicii bine plătite de telefoane mobile de vedete ușuratice de vacanțe

extrauterine de singurătate de foame mă excit de foame salivez de foame

îmi vine să iau în gură un cîine

iubesc ascuțișul fierbinte

al lamei pentru că trebuie

să scot din mine trupul acesta care m-a invadat m-a copleșit

trupul acesta care tremură și se vaietă și lihnește și urlă și grohăie

se smiorcăie corpul acesta vrea lucruri de care se bucură orice

obiect care respiră fără să gîndească într-o zi

o să omor trupul acesta

o să-l jupoi de viu apoi o să-i mănînc pielea și organele unul cîte unul

o să scriu cu degetele încleiate că vreau să-mi pună pe piept o piatră

potrivită ca mărime pe care să o alăptez să o îndop cu trupul meu

pînă crește mă acoperă mă împiedică să mă ridic

în ochii tăi pe un cîntec de dincolo

de gardul unui penitenciar de maximă securitate

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

