Prima pagină > Poezie > o mare de somnifere pe inima mea

o mare de somnifere pe inima mea

sunt ireal de moale iarba
mă taie cînd mă întind și verde
sîngele mi se face în întregime și ochii
îmi sunt două brațe de iederă mă cațără-n cer
apropie-te de mine în urechea mea stîngă poți auzi
marea

sunt o lacrimă stoarsă dintr-o floare uscată într-o ediție în piele
a poemelor lui poe
mîinile mele tremură ca apa din paharul pe care-l duc la gură
să-mi înlocuiesc visele cu o sută
de somnifere

sunt ca blana unui motan cînd profită de buzele tale
întredeschise și te pătrunde de parcă ar fi un minereu
de molibden nu-și dorește nimic
numai să se spele
pe inima ta

în noaptea asta mi se albesc picioarele în somnul tuturor pășesc
pămînteni sau nepămînteni de carne
sau de cărbune vin
să vă las urme de lumină

delicat ca un copil cînd mîngîie cerul însîngerat
și-l învelește în bandaje apoi spune
las că-ntr-o zi
într-o zi

vom înota împreună în ape albastre vom înota
în neștire ca și cum am uita
ca și cum am fi niște sunete în gura cuiva
după ce și-a pierdut
numele

  1. Iunie 2, 2012 la 11:36 pm

    frumos si pictural.. like it a lot! Ca un tabloul de sentimente-peisaj nocturn si marin.. frumos si pastrand aceeasi maniera de sistola-diastola si-ncheind in cota maxima😉 Felicitari!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

