U235

așa eram noi într-o atît de strînsă îmbrățișare ca alcoolul
cu apa
aroma ei nici viață nici moarte doar
oasele străbunilor mei ajunse în calciul
ce-i întărește îmbrățișarea

și totuși a plecat
iar eu am văzut dintr-o dată șobolani și șerpi
și șerpi

și ploaia schimonosindu-mi chipul într-o baltă
asemenea unui narcis ajuns dincolo
de imagine

așa eram noi într-o inseparabilă îmbrățișare ca uraniul
și energia lui
acum
țigara trage din mine mă suflă
peste coroanele verzi

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

