Prima pagină > Poezie > mă sinucid în tine dragostea mea

mă sinucid în tine dragostea mea

ca un copil roz sărutînd pe gură un copil necrotic și
putregaiu-l pătrunde lin
cum o amnezie înaintează deodată
cu lipsa de puls

așa e dragostea mea
nu mai așteaptă nimic înapoi
de parc-aș face dragoste cu o femeie moartă și
carnivoră

cu trup curat
și eliberat de orice murdărie cum numai morții
pot fi
o clipă nesătui de tot ce înseamnă viață

așa suntem dragostea mea
trupul care piere se destramă
odată cu mine
dezbrăcat de ce-i este vieții mai drag

și eu iubind necondiționat cu patimă și păcat
ca un necrofil
ce-și transfuzează sîngele
într-un mormînt proaspăt

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

