Prima pagină > Poezie > der alten Saison

der alten Saison

gestul aprinderii fumul expirat norișorul –
spuma albă –
cam atît se vede în momentul acesta
din viața mea

și o prezență se simte dincolo
de perdea. iar eu oricît de mult
mă uit în ochii voștri și încerc să înțeleg
mai mult

nu pot să văd mai mult. ca atunci cînd cobori
din tiribombă și ceva
se întîmplă –
senzația aia –

ca atunci cînd pierzi
și aprinzi bricheta într-o stație goală în așteptarea
unui semn din tine sau din afara ta și doar cerul
deasupra

iar eu mă uit în continuare în ochii
voștri de parcă v-aș penetra ca o umbră de îndoială
și dintr-o dată nu mai ești singur și sigur
de anotimp de tine
și de tot ce ascunzi sub ființă

este doar gestul acesta al aprinderii și cerul
infinit, abstract –
mai infinit și mai abstract decît un autobuz
care se retrage
cu tot cu grijile tale

lăsînd în spate o mișcare completă
compusă din multe alte mișcări mici
în care ești nemișcat –
blocat în tine ca într-un film rupt

gestul și gîndul
prăbușindu-se în golul intern în care atîtea
alte gesturi alte gînduri
și-au găsit sfîrșitul încontinuu

ca doi războinici care vor să piardă eroic
epic –
indiferent cine –
aici eu la o masă cu berea
și joint-ul.

atît se vede în afară
din mine.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

