Prima pagină > arts&roll, Poezie > umiditate

umiditate

la început eram într-un trip fals
toți la o masă cîmpia verde alerga sub degetele noastre de parcă în mîini
străbăteam acel vis în care tu erai ocupată eu mai formam o dată
și visul tot pe robot

mi-e somn acum trei ore
dormite de dimineață cînd o lumină și pisoii prinseseră glas
răcoroasă se izbea de pereții fierbinți am schimbat
cearșaful umed ar fi fost bun ceva de împachetat
dar n-aveam și nici gesturi nu erau

totul plat ca o foaie de hîrtie în care îți tunzi parul din nas în timp
ce-ți închipui că poți răsuci în tine toate țigările fumate vreodată
și creierul face convulsii pe silent de 10 lei hrană

atît am luat la pisici și mirosul e tot mai pregnant în casă
în mintea mea se ros to go lesc
statui de lumină și cerul s-a sărutat cu cearșaful și l-a murdărit cu stele

din frigider o izmă pe picioare între picioare puțină catifelare
și lămîia plutind în zeamă ca un înecat albastru într-o mare de alge
și o senzație de roșu care-mi străbate creierul și m-aș atinge de tine

involuntar ca un sărut într-o mașină cînd fiecare e pe treaba lui
eu sunt pe lună te sun din vis în vis și o voce de roaming îmi dă pas e
serviciul de cameră și-a luat liber de fapt suntem fiecare în capul lui
și la mine pisicile îmi întind venele să-și ascută unghiile de 10 lei

nu le puteam lua mare lucru toarșu mai cere o bere de gheață
eu vreau să mă rostogolesc pînă inima bate deasupra
mea în privirea ta cea din vis cînd mîncărimile de la bronz devin simplă
stare de spirit și e nevoie doar de o groapă încălzită la nisip
cu noi și punguța în care ne-am facut bagajele pentru venus

ai scos o limbă lungă de un metru și ai șters masa fețele celor prezenți
trăsăturile s-au estompat și tot ce-am auzit era în absența mea
ca și cum absența mea îmi luase locul la masă și trăgea vîrtos
în timp ce formam formam și nu știam codul să mă deblochez

și după trei coduri greșite tripul a devenit
puțin cîte puțin mai autentic și ne-am dat seama
viața noastră se termină cu o omidă
care rămîne omidă

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

