Prima pagină > arts&roll, Poezie > vin roșu, nebunie

vin roșu, nebunie

am venit la tine ca un fluture negru tractat
de lumină. am venit și l-am cărat cu mine pe tata
beat și îndrăgostit mort.

am venit să mă dau
în grupa ta sanguină.
aici e napalm
aici e nebunie.

am băut un pahar de vin roșu
l-am cunoscut pe acela
care ne-a rezervat locuri unul lîngă altul
cînd ne vom prăbuși cu avionul direct
în iad.

noi suntem fluturii albi
ademeniți de întuneric și locuim castele
sub apă.
noisuntem firul de plancton
care cîntărește
cît universul.

ieri n-am fost și nici mîine n-am fost
noi suntem aici

locuim aici între vin roșu și nebunie
între vin roșu și nebunie.

în mine e un mort care tînjește după
dragoste
necrofilă.
un pahar de vin alb așteaptă
să-l înroșești
cu nebunia și dragostea ta.

tata
a murit acum 14 ani
tata tînjește
după dragostea
ta.

e liniște.

de parcă suntem cu toții
într-o fotografie. o fotografie imensă
de grup în care lumina e prizonieră
iar noi subterani
în tăcerea aceasta.

tata tînjește
dragostea mea.

și eu îmi doresc o supă de piper
în tăcerea aceasta
și două pahare de vin roșu
între două crize de nebunie.
ne cumpărăm trupuri
noi să le umplem de praf.

tata n-a venit acasă
azi noapte.
el duhnește
a dragoste
duhnește
a mama
ta și a mea.

vin la tine ca un mort
ducînd în spate
unul viu.
tata duhnește a mine și a tine și a vin roșu.
crezi că mama ta s-ar putea îndrăgosti
de tata?

așteptăm.

cuminți într-o fotografie din care se aude
doar briza aceea stranie
cînd oamenii mor și ne dau în cor
ultima suflare.
și noi îi îngropăm cu vin roșu
și nebunie

și leșinăm
dintr-atîta dragoste.
cu buzele strîns legate
pe dinăuntru cu fălcile încleștate
duhnim a sînge
îmbătat cu moarte.

e atîta dragoste oriunde
și tata
scoate din pieptul lui
o margaretă albă.

și mama ta s-a îndrăgostit de mine acum și-mi toarnă seara
un pahar de vin roșu în așteptare. și noi
locuim între vin roșu și nebunie
vin roșu și nebunie.

într-un sărut de proporții cosmice
ca materia cu antimateria

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

