Prima pagină > arts&roll, Poezie > la cules de mandarine noaptea

la cules de mandarine noaptea

și ziua părea mai scurtă dacă ne imaginam scaieți și noaptea
mai frumoasă culegînd mandarine și răul
se înfășura pe picioarele noastre îmbrăcat în piei de șarpe
cu ochelari police și bluejeans peste bocancii desfăcuți la șireturi noaptea
se furișa diabolică între noi sînii tăi amenințători o mie de ochii ne priveau
de dincolo de bariera întunericului o căldură de copil îmbăiat își făcuse culcușul
între noi și era ceva magic & evil și pofta îmi drena sîngele către extremități

îmi închipuiam sînii tăi cum se amestecă între mandarine
și eu întindeam mîna și mai luam tu păreai că te lingi cu delicatețea
unei pisici și lăsai urme în aer eu știam că e dulce și mă întindeam pînă
simțeam cum îmi plesnesc sîrmele care-mi leagă coastele aveam poftă
dar o mie de ochi aținteau dincolo de perdeaua neagră și eu știam că vom fi
prinși dar nu-mi păsa apăsam cu degetul mare pe ochii tăi pînă simțeam
că ți se umezesc obrajii apoi te spălam cu suc de mandarină coaptă
era momentul în care fioruri reci în trupurile noastre fiorduri

și în noaptea aia am început să mă gîndesc dacă dumnezeu are cicatrici
după atîtea și atîtea în capul meu se deschidea o fereastră
prin care se auzea mahavishnu orchestra și aveam scotom pentru divinitate
cînd întindeam palma după mandarine cineva îmi dădea like pe inimă iar
o mîngîiere placută îmi secționa creierul pînă în partea din spate
simțeam cum picur pe acolo cum încet încet mă divid
în milioane de boabe de rouă să-ți umezești părul am avut o viziune

întindeam o mandarină unui copil dar n-o putea apuca mîinile sale
îmbrățișau umbra tatălui ochii lui plîngeau ca un kaleidoscop atunci am
știut că întunericul ascunde o mie de ochi și ochii aceia sunt
ai fraților mei care te doresc la fel de mult la fel de magic & evil atunci
am început să culeg mandarine din sînul tău noaptea
să le pun la loc pe ramuri

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

