Prima pagină > Poezie > Soare pentru orbi

Soare pentru orbi

Nici o modificare în legile universului timpul învelit în fașe
Umede ca un ars pe toată suprafața corpului născut trăit și murit asemenea
prafului într-o glandă salivară secată. Trupul ei un bec stins
În profunzime. Trupul ei rulat ca o clătită de al meu la
Fiecare pas menține distanța față de reactor. În centru numai
Două particule încearcă să aprindă un foc. Mai trist decît un foc
arzînd fără să păzească pe nimeni.

Am văzut poduri de oțel înflorind oameni pe care visele îi despart
De alți oameni. Am văzut ape care unesc am văzut culori care-ți modifică structura
Cînd întîmpini vibrația unor sunete neauzite. Căldura copacilor bătrîni igrasia
Caselor dinaintea prăbușirii. Am văzut strălucirea din burta unui pește spadă și
m-a durut.

Am fost înhămat la trupul tău și am tras pămîntul sub picioarele mele tot
Ca să simți că zbori. Am încălzit fiecare loc unde urma să-ți așezi talpa
Ca un soare pentru orbi.

Am băut otrava regilor în fața poporului mort de foame rupt de suferință am
Sărutat cele mai întunecate guri cele mai adînci gropi comune. Mi-am dat trupul
Cu var și m-am întins pe cer și acolo unde mi-a crăpat pielea mi-au apărut stele albastre
Stele negre stele braille. Căci am fost un cer pentru orbi și doar căldura morții
A spus lumii că am fost în viață.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

