Prima pagină > Poezie > o fotografie a noastră din 64

o fotografie a noastră din 64

noi am fost unul în altul
împreună cu tot universul și cu nimicul la un loc
împreună cu timpul și spațiul

am fost laolaltă cu tot ce putem vedea
și simți azi
cînd suntem lumină la un capăt
și întuneric la celălalt

noi am trecut unul prin altul cîndva
ca un leu prin flacăra lui

o densitate infinită ne apropia pînă la confuzie
atunci totul atît de condensat
nu putam deosebi dragostea
noastră de celelalte
legi ale universului

așa fost momentul nostru
o secundă zbuciumată de furtună de energie pură
ți-a întins părul pînă la marginea creației
de cîte ori mă privesc în oglindă te văd acolo
în proprii mei ochi
așa cum privind spre centrul universului
vezi înapoi
întreaga ta viață

există o fotografie a noastră din 64
făcută de niște astronomi cînd prima rază
ce a făcut materia vizibilă
a trecut pe aproape asta îmi spune că

poate ne vom revedea cumva
cînd lumina va face cale întoarsă

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

