Prima pagină > Poezie > viitorul e pizdă

viitorul e pizdă

nu m-ai întrebat niciodată ce-o să fac dacă dispare alcoolul. dacă dispare
alcoolul și odată cu el lumea asta numită bob marley pentru că se leagănă
se leagănă și dispare ca un fum. închid ochii paharul se ascunde într-un loc special
curat și lăcuit aflat în tîmplă gustul mă traversează ca o femeie care-mi caută
punctele erogene. dacă dispare alcoolul cineva dispare odată cu el și cînd spun
cineva cu multă mîndrie o spun. nu m-ai întrebat niciodată ce fac
ce-o să fac atunci. cum o să-mi iubesc femeile poeziile copiii. cum o să mor
părăsit pe o stîncă unde nici vulturii nu-s atît de îndrazneți să mă caute. nu
m-ai întrebat niciodată ce-o să facă alcoolul atunci cînd o să mă duc. cum
o să mă caute zile întregi asemenea unui copil întrebînd străinii
dacă-i sunt tată cum o să plîngă în atîția bețivi înșelați de neveste și viață
cum o să se sinucidă aruncîndu-se în gîtul unui securist. nu m-ai întrebat
niciodată ce-o să fac fără alcool. pentru că ești o pizdă și-ai știut întotdeauna.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

