Prima pagină > arts&roll, Poezie > happy new tears

happy new tears

noapte de noapte gîndurile-și schimbă proprietățile morfologice
ca un oraș ce-și modifică arhitectura și crește pe ascuns
în timp ce lumea doarme
dimineața mă trezesc rătăcit pierdut în capul meu în orașul meu
sunt eroul întors acasă din războiul de 100 de ani
nu mai recunosc nimic și pe nimeni în jur

în ultima vreme sunt căderi tot mai bruște și mai dese
de gravitație nu reușesc să mă țin prea mult cu picioarele pe pămînt
de fiecare dată e pentru că-mi atîrnă cîte-o lacrimă grea
în pantofi uneori deschid fereastra și pui de nor îmi intră în casă
asemenea păsărilor zgribulite și n-am –
nu mai am cu ce să-i hrănesc n-a mai rămas nimic din mine
îi văd cum iau mai întîi chipurile celor dragi apoi se transformă
în umbrele lor
în lipsa lor

în noaptea asta a dispărut cerul cu toate ale sale
cu nori și cu boltă și cu stelele alea învechite și consumate
ca o voce groasă de păpușă spunînd I love you cu ultimele zvîcniri
ale bateriilor în noaptea asta nu sunt păsări și nici distanțe de parcurs
nici perspectivă nici profunzime iar timpul curge ca un melc
traversînd orașul de parc-ar fi ploaia filmată slow motion peste un tablou
pe care artistul îl repictează zi de zi noi suntem atît de aproape unul în altul
unul peste altul la doar cîteva pensule
la doar cîteva lacrimi și un ciob ascuțit

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

