Prima pagină > Poezie > cadaveria

cadaveria

nu voi vorbi ani întregi
nu voi îmbrățișa nici un cuvînt între buze
ochi să-mi ardă pielea
în haosul minții s-aud întunericul trupului meu
unde vene lungi de grafit din fraze fără sens
cresc şi munți de sunete încă nenăscute

cu mîinile paralizate de așteptare ascult
lipsa vocii mele
a respirației purtînd cuvinte liniștitoare
nespuse
într-o sugrumare nesfîrșită
voi asculta lipsa tuturor vocilor
ca un surd într-un univers mut

inima mea e un vultur ce-și mănîncă singur intestinele
gîndurile mele nerostite şi gîndurile mele
oceane neumplute încă
ochii mei nevăzuți poartă în ei puritatea și durerea unui copil
mutilat și trimis la cerșit nu voi vorbi
o mie de ani
inima mea e un duh într-o lampă
deconstruită

te iert inimă a mea
te iert carne a mea
te iert gînd al meu
iartă-mă voce a mea

nu voi vorbi cu nimeni nici măcar cu mine în lipsa luminii voi asculta
cum pielea crapă de-atîta tăcere
nu voi mai vorbi ani vor fi ani în care se vor auzi
doar munții cum cresc în mine totul închis în mine totul ferecat
cu ace subțiri îmi voi înțepa ochii
nici ei să nu vorbească mîinile de trup legate și trupul de o salcie
cu torsul tînăr şi putrezit

o mie de ani de voi trăi nu voi vorbi
nimănui
o mie de ani nu voi citi nimic în gînduri
pînă îmi va curge sînge din gură
o mie de ani voi asculta acest sînge uscîndu-se treptat
pe cadavrele cuvintelor
şi abia atunci voi putea spune
sunt singur

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

