Prima pagină > Poezie > dans dans

dans dans

în cameră patul și trupul tău învelit în lumina albastră a ecranului.
trupul tău plutind moale deasupra cerarșafului aproape
fără să-l atingă.

îți urmăream mișcările blînde ale pieptului
sînii pîlpîind ca două flăcări în curenți roșcați de aer.

mîinile cu piele azurie întinse în prelungirea umerilor ca-ntr-o săritură
în gol
ca un zbor lin de-a lungul unui mal extrem de înalt și abrupt.
visele ți le citeam de pe buze.

respirația ta plăpîndă de pisic adormit după laptele de seară
și laptele întins pe sub pielea ta ca o capcană pentru lumină.
te-aș fi sufocat fie și cu un sărut pe fugă
așa de subțire și de străveziu respirai.

mi-am lipit pielea de pielea ta cu o grijă imensă să nu las bătăile inimii
să te trezească.
mi-am deschis pleoapele și am clipit de cîteva ori
cît să-ți acopăr trupul cu atingerile fine ale genelor.

felul meu de a-ți spune somn ușor. apoi am închis ochii și am deschis
ușa cea mică și tainică prin care mă strecor
în visele tale.
în somnul tău. în trupul tău și

m-am cuibărit dimpejurul fiecărui ghemotoc de aer pe care îl respirai
și-l încălzeam numai atît cît trebuie.
acesta e felul în care te îndrăgesc.
și am rămas așa un eon sau o eră geologică am stat neclintit
urmărind mișcările tale aproape insesizabile.

am stat și te-am privit cum dansezi cum te rotești și dansezi iar
te rotești și zîmbetul tău umple camera cu mătăsuri strălucitoare.
cînd te-ai trezit erai albă cu respirația albastră
ecranul era negru golit de lumină părul tău tot negru.
eu nemișcat și rece și fericit.

iar afară ningea cu fulgi mari și aerul copacii păsările
străluceau luminau și era cald cald
întocmai ca vara.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

