albnegru

eu sunt băiatul albnegru din poza de grup agfa color
priviți-mi mîinile
atîrnă ca rădăcinile unui copac smuls din pămînt de o forță necunoscută
eu sunt băiatul albnegru care merge pe linia inexistentă
dintre lumină și întuneric
priviți-mi ochii priviți cît de mult se adîncesc în spatele irișilor
atunci cînd mă uit spre stele undeva departe în mine sunt alte ceruri și alte stele
căzătoare

umerii mei sunt lați și puternici și eu pășesc pe linia nevăzută
dusă prin mijlocul întunericului – da eu sunt
băiatul albnegru cu piept de războinic și tot întunericul acesta
e umbra mea

uneori e bine să-ți ucizi prietenii la fel ca mine ucideți-vă prietenii
pentru cîteva momente de singurătate în care mă privesc
și mă înțeleg
eu albnegru ei o cromatică desăvîrșită o izbucnire
a tuturor spectrelor
priviți-mă cum pustiesc orașul și atîrn de urletul ce năvălește din vintre
ca un liliac înghețat în clopotniță

eu sunt dintre cei care cheama ambulanța în miezul zilei și ea vine neagră
neagră să-mi țină de urît surori îmbrăcate ca maicile în loc de defibrilator
au alcool și poftă să ne condamnăm reciproc la moarte prin epuizare
pierduți în universul meu lipsit de reclame
colorate

priviți cum în loc de inimă se zbate luna în albnegru iar din mine curg vise cum
ceața de catran
priviți-mă cum pășesc printre voi ca printre stafii într-o lume unde întunericul și lumina
sunt același lucru

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

