Prima pagină > Poezie > am început să ne pierdem

am început să ne pierdem

suntem ca doi îndrăgostiți pe cîmpul de luptă
ne sărutăm în mijlocul bătăliei nepăsători și vulgari
în fața morții
albi și obsceni în fața sîngelui parfumați și curați
între cadavre sfîrtecate

ne-am rătăcit iubito ne-am pierdut
în dragostea asta oarbă
suntem în centrul stației de metrou lumea aleargă
în jurul nostru toți se grăbesc nimeni nu se oprește
să vadă
cît de frumoși suntem cît de uimitori

ca și cum am interpreta beția simțurilor a lui Rimbauld
la o oră matinală
în fața intrarării celui mai mare business park
suntem săriți de pe șine iubito
am început să ne pierdem simțul realității am început să ne pierdem
urîțenia banii timpul grijile nevoile
nu avem decît pofte și nu ne dorim nimic
altceva decît să dansăm pe trecerile de pietoni
prin fața șoferilor de taxi înjurînd prin fața șoferilor de autobuz gesticulînd
prin fața călătorilor din autobuz speriați că lumea asta o ia razna

suntem prea frumoși iubito și de aceea ne trezim întotdeauna
în mijlocul asaltului în centrul carnagiului
suntem minerii care ies albi din abataj suntem nebunii în cămașa de forță
a iubirii

pe noi soarele nu ne vede noi n-avem fețele acelea mohorîte
noi avem sursa noastră proprie de lumină și strălucim
suntem pierduți iubito suntem terminați
suntem două felinare cu dragoste în orașul electric
ei trec pe lîngă noi și nu se opresc ei merg mai departe
fără să ne bage în seamă suntem inutili ca afișele cu animale pierdute
într-o parcare de hypermarket

trăim pericolul draga mea pericolul cel mare al iubirii
suntem în mijlocul apocalipsei lumea se pregătește de moarte
noi ne iubim mai departe

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

