Prima pagină > arts&roll, Poezie > paraphilia

paraphilia

am pășit cîteva străzi cu mintea paralizată atras de parfumul ei ca un cîine de mirosul de cățea în călduri,
am pășit adulmecînd umezeala din aer asemenea unui însetat în căutarea unei surse de apă,
am pășit magnetizat de curburile invizibile ale aerului despicat de trupul ei ca printr-un tunel al nemuririi
am pășit și mi-am ros pielițele de la degete pînă la sînge, mi-am frînt oasele palmelor pînă am simțit
cum durerea îmi iese prin porii feței, cum durerea mă trage după ea și fac schi nautic pe cioburi
aruncate pe asfalt pînă mi se tocesc picioarele cum durerea vine din mii de cîrlige care-mi întind pielea
pînă plutesc în spatele ei asemenea unui zmeu de hîrtie tras de o mînă firavă de fată

(era o zi ca oricare alta, dimineața bărbierit proaspăt mă gîndeam cum a dat năvală peste mine
întunericul ăla sumbru, cum am ajuns în halul în care-am ajuns și ce-o fi mai departe la ritmul
în care-o țin, cum aș putea să înșir pagini întregi cu lucruri neesențiale, cum de există doar un lucru
pe lumea asta care ne face fericiți și nu ne iese nici dintr-o mie de încercări, cum etc)

felul în care-i flutura părul, rochița cu flori ridicată de curentul iscat de o mașină grăbită, pantofii albi
din piele lăcuită sau șosetele cu dungă roz, gambele aproape străvezii, cît să-i văd vinișoarele delicate
să-i ghicesc pulsul rapid, intens și fraged ca o căpșună strivită cu poftă-ntre buze, felul în care mîinile
i se mișcau pe lîngă corp într-un joc care provoacă amnezii prelungite de plăcere, așa cum ar schia
pe o pîrtie invizibilă, cum ar prelungi dincolo de brațe, în interiorul pieptului, zvîcniri de plăcere vinovată,
felul în care decolteul îi atîrna pe piept ca și cum ar fi ascuns în micul ei sutien două merișoare de pădure
încă verzi, felul în care își dezvelea dinții, atît cît să visezi că-i atîrnă doi stropi de lapte pe buze

(cum cerul pare o felie imensă de pîine unsă cu unt care amenință sa cadă, cum întotdeauna e aglomerat
în autobuz și o doamnă mai grasă își freacă bucile de tine în speranța că poate azi ești suficient de bărbat,
cum n-ai avut niciodată cea mai mică umbră de excitație mirosind chiloții unei femei, cum nu ți s-a sculat
cînd prietenul tău bun a venit cu o tipă la tine și i-a spus să ți-o sugă, cum toate lucrurile astea îți par
nonsensuri dar ai putea ejacula cu gîfîieli prelungi în părul ei lung, cum i-ai putea tăia rochița
cu foarfeca, dezvelindu-i coapsele abia formate, cum te-ai lăsa legat la ochi să o cauți minute întregi
prin cameră folosindu-te doar de simțul olfactiv, cum soarele apune cu păreri de rău, cum etc)

i-am privit îndelung trăsăturile feței pînă le-am văzut scufundîndu-se în apele ochilor ca un submarin
perfect camuflat, am privit cum transformă în plăcere și joc nevinovat de copil toată distanța dintre noi,
toată dorința aceea care pivota în mine pînă simțeam că-mi sîngerează gingiile, am privit cum tace
și-mi trimite ocheade mistice, un fel de cînt al șamanilor răspîndit cu fum de ierburi, i-am văzut umerii
rotunzi dispărînd în dosul unui stîlp de înaltă tensiune, i-am văzut genunchii înroșiți ca după o căzătură
și întreg universul meu s-a spulberat dintr-o dată

(cum putrezește sîngele-n mine, cum eu și universul ne rotim în sensuri contrare, cum ochii mei vor să
ducă undeva și nu au unde, cum părul îmi crește în carne ca niște cuie ruginite, cum părul ei îmi otrăvește
mințile, cum sinapsele mele construiesc o groapă în care cad și cad fără încetare, cum groapa asta
ar trebui să ducă undeva și nu duce niciunde, cum viața mea ar trebui să continue de aici, și nu, și nu,
etc)

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

