Prima pagină > Poezie > what else is there?

what else is there?

nici nu știu cum să trec pe lîngă tine toate
gesturile mele sunt asfințituri mișcările mele vise
care îmi lasă respirația întretăiată pielea umedă
nu știu

cum aș putea altfel cum aș putea să-mi mut corpul
dintr-o realitate în alta de parcă aș împărți un pachet de cărți
la doi jucători de poker
și cuvinte fără noimă ca un bluf pierdut
cu o quintă spartă

nu știu ce altceva mai este acolo dar m-am văzut în ochii tăi
ca într-un sicriu transparent
am văzut mîinile care pierdeau temperatura de parcă ar spune
adio

am văzut sînii tăi ca două tuburi de spray care acoperă un grafitti
decojit
am simțit în urma ta golul lăsat în fiecare centrimetru cub de aer
de corpul tău ce dislocă 45 de litri de întuneric
suficient să nu mai am o noapte întreagă

nu știu încotro
aș putea

cu brațele mele de aluminiu pe care nici un magnet
cu sufletul ca o adiere în frunzele uscate
cu ochii transformați în deșert mă întreb ce altceva
ar mai putea fi acolo?

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

