Prima pagină > arts&roll > Un poem, un video și o invitație la lansare

Un poem, un video și o invitație la lansare

16. am văzut dragostea mare cît o cruce
peste dumnezeu.
am văzut dragostea cît soarele
crescut rotund în jurul pămîntului
ca un fular la gîtul unui copil
născut din zăpadă.

era atîta dragoste în ochii ei de struguri
că într-o noapte mi-am îmbătat
și prietenii și vîntul
și drumul.

atît de beat am fost că mi s-au
amestecat simțurile între ele
și n-am mai putut spune nimic
de parcă aveam tot cerul în gură.

și-am știut că vor scrie despre noi
ne vor trece în dicționare, pe wikipedia,
în dreptul cuvîntului iubire.

dar nu te teme, am văzut dragostea
printr-o gaură-n cer
pe unde îmi plimb zilnic
inima și firescul existenței.
și am văzut dragostea ca o tainiță
în care dumnezeu și-a îngropat
cățelul.

eu am văzut dragostea.
ori de cîte ori m-am rugat cărnii
să mă țină înlăuntru,
la un moment dat am visat o pasăre albă
trecînd prin inimă fără s-o atingă
și dintr-odată iubirea
m-a știut pe de rost.

* din vol. 69 de poeme de dragoste (extrase din atlasul unei lumi dificile), a cărui lansare are loc pe 18 oct. la Club A. Invitati Florin Iaru și Octavian Soviany, alături de Mara Cuya (visual artist) și Negru Latent.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

