Prima pagină > Poezie > by-pass

by-pass

primele noastre extaze ascunse sub dune
și primele fețe neacceptate ale durerii.

privim totul printr-un sistem de lentile.
ne tulbură.

sunt semne de nesiguranță. chiar în afara zidurilor
am improvizat
un spital de boli mentale
în care ne visăm.

sunt clipe de extasy chiar sub dune.
ne îngropăm sub sunetul inimilor și primele semne neașteptate
ale durerii
sunt vagi și tulburi.

lumină și distanță. timpul ca o farmacie în flăcări.
timpul pierdut, o fericire pierdută.
eu clar, tu clară. și între noi acest aer tulbure.

această dulce vaguitate numită fericire. această senzuală spitalizare
în afara zidurilor. în afara minților noastre
îngropați sub lipsuri semantice. sub ispita lipsei de luciditate.
această dulce iraționalitate numită fericire.

cît de frumoși am putut fi. sereni
ca o mucoasă care acoperă continentele. cu mii de tentacule
dansînd spre cer. ce frumoși am putut fi. ca doi infirmi din care
au amputat tot pînă au rămas doar brațele.
fericite & întristate mereu în aceeași îmbrățișare.

sub ecstasy. sau sub dune
primele fețe neacceptate ale dimineții. cît de sparți
am putut fi și cît de pierduți. dulcea vaguitate a clipei
dulcea iraționalitate a fericirii.

atît am trăit: viața noastră un by-pass
între început și sfîrșit.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

