Prima pagină > Poezie > making poetry

making poetry

poți să-ți pui toată speranța în cîteva fumuri. într-o linie sau
înțepătură. n-o face. eu sunt visul. lasă-mă să te am
lasă-mă să te lucrez.

poți să-ți pui speranțele în aceste acorduri care fac întunericul
mai fin. agreabil & tandru iar
lucrurile care întristează puțin
mai prietenoase. fiare
sălbatice vrăjite de iluzia incontinentă a hranei. eu sunt asemenea turmelor
ce îmbuibă foamea cu cele mai izbutite senzații
false. lasă-mă să te acopăr.

nu te amăgi. împrejurul tău sunt atîtea lucruri și fiecare dintre ele
corespunde unei definiții din mintea ta. nu te amăgi
lasă-mă să te ajut să fii
cel mai frumos vis.
lasă-mă să te lucrez ca pe o sămînță de cînepă
care poate zbura în mințile oricui.

pune-ți toate speranțele în mine toate lucrurile din cap
sunt eu. lasă-mă să te lucrez
eu lucrez încet & atent & fac imposibilul
ca un geniu al machiajului –
uite mortul
arată atît de viu.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

