Prima pagină > Poezie > sărută-mă

sărută-mă

sărută-mă de dragul verilor pierdute fără tine
sărută-mă de dragul șosetelor desperecheate de dragul marinarilor beți
de dragul vremurilor trecute sărută-mă corect

sărută-mă pentru că într-o zi soarele va muri
sărută-mă de parcă aș fi cel mai timid colibri
sărută-mă ca un chinez ce sculptează în orez istoria sărutului sărută-mă
uimită

sărută-mă ca pe-un înecat căruia îi aduci cea mai proaspătă respirație
sărută-mă de dragul florilor veștejite în mîna bătrînului ce încă așteaptă
sărută-mă ca atunci cînd ai puterea să negi cele mai crunte vorbe de-adio sărută-mă
perfect

sărută-mă ca pe-o grenadă înainte s-o arunci
sărută-mă de parcă ai auzi tot ce-ai dori să auzi cînd facem dragoste
sărută-mă ca înainte să te tunzi militărește sărută-mă la zero

sărută-mă ca și cum ai face cea mai mare greșeală
sărută-mă de parcă ai plăti pentru toate păcatele
sărută-mă de dragul vremurilor trecute și viitoare sărută-mă ca înainte
să arunce pămîntul

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

