Prima pagină > Poezie > morții mai clipesc o dată

morții mai clipesc o dată

am băut și-am fumat ca și cum aș fi făcut dragoste
cu femeia altuia.
ca și cum mi-aș fi încălcat jurămîntul
de șoim al patriei.

știu că morții mai clipesc o dată
în sicriu
chiar atunci
cînd le întoarcem spatele.

am băut și-am fumat ca și cum aș fi fost urmărit
de o privire de-asta
de mort.
privirea cîinelui meu care a așteptat atîția ani
să plantez ceva pe mormîntului și n-am făcut-o
n-am putut.

pentru că am băut
am fumat
am futut.
c-un amestec de curaj & rușine & senzația că
morții mai întorc o dată capul după și le pare atît de rău
pentru noi.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

