Prima pagină > arts&roll, Proză > Primul meu gangbang

Primul meu gangbang

Loredana era cea mai în vîrstă dintre vecinele mele, era cu vreo trei ani mai mare, locuia pe același palier și cred că mă plăcea destul de tare. Și eu o plăceam, era cea mai dezvoltată dintre toate, sînii ei pîrguiți îi umflau triocourile ca două merișoare. Profita mai tot timpul că mă-sa nu era acasă și-i folosea trusa de farduri, își făcea buzele și ochii și mie-mi părea o vampă ale cărei ocheade lăsau denivelări și șanțuri grele între respirațiile mele. Silviu, frate-su, de o vîrstă cu mine, era un golănaș sadea, gata să facă orice nepotrivit vîrstei. Bea, fuma, juca poker și barbut pe bani, și cînd nu pierdea, mă lua cu el în piața orașului să ne dăm în mașinuțe. Cu el mi-am măsurat prima dată puțica, și pentru că nu reușisem să cădem de acord a cui e mai mare, a chemat-o pe sor-sa pentru arbitraj.

O emoție plină de călduri m-a cuprins atunci cînd Loredana a venit și ne-a găsit pe amîndoi cu cocoșeii în mînă, trăgînd de ei să pară mai mari. M-a privit atentă, apoi pe frati-su, și, pentru că nu-și dădea seama ne-a dat mîinile la o parte. O strînsoare groaznică și furnicături sub piele mă încercau atunci, Silviu părea și el destul de jenat. Fără să zică nimic, și fără timiditate, ca o profesionistă, ne-a luat pulicile în mîini, frecîndu-le ușor. Îmi zîmbea cu o tandrețe copilăroasă, de femeie wannabe, în perspectivă. Corpul meu s-a umplut brusc de sîrme, de tije metalice reci, pielea s-a înfiorat și s-a făcut de găină. A ta e mai mare, a dat verdictul Lori, privindu-mă în ochi, lăsîndu-mi senzația că toate tainele universului s-au descătușat și că o să fiu curînd hrănit cu ele. Diseară facem petrecere, că e ziua lui Silviu, a mai zis ea, să vii neapărat ca suntem singuri acasă. Vine și Nico, vin și surorile, o să fie orgie, a adăugat ea și mi-a făcut cu ochiul.

Pînă să înceapă bairamul, vreo patru ore am stat aproape speriat de ce tocmai mi se întîmplase, dar și mai timorat de ce credeam că are să mi se întîmple. M-am dus la ușă, am sunat, am așteptat un minut lung, nesfîrșit pînă au deschis. M-au băgat în casă rapid, hoțește, ca într-o conspirație. Apoi ne-am dezlănțuit. Îmi amintesc melodia aia pe care o tot puneau la pick-up, Una Paloma Blanca și faptul că s-a tras la sorți. Eu am picat cu Lori și cu Dana și eram superfericit, fiindcă așa aș fi ales și singur. De fapt doar pe Lori, Dana nu mă pasiona așa tare, cu toate că era următoarea ca vîrstă și într-un fel eram curios ce ascunde sub haine, ce diferență e între Lori, cu părul ei de tăciune și pielea roșiatică, de indian, față de blondul nordic, albicios, al Danei, care aducea a suedeză rătăcită pe la noi.

Lori ne-a explicat care sunt pozițiile. Cu ea urma ca eu să fiu deasupra, cu Dana trebuia s-o ating pe la spate. Era un amestec debil de încîntare, frică, emoție, curiozitate, era ceva despre care știam că nu trebuie să se întîmple, în același timp îmi amintea de senzațiile plăcute de la dușurile cu mama. Iubeam electricitatea aia din trup, cînd eram atins acolo jos, și de data aceasta părea că nu-s oprețiști. M-am frecat de Lori cu o poftă pe care n-o bănuisem în mine pînă atunci. Era o plăcere indescriptibilă, ceva ca un amestec între o prăjitură minunată și desfătarea aia a unui copil îmbăiat și îmbrăcat de mîinile grijulii ale mamei, peste care se suprapunea emoția aia cînd te duci la furat de cireșe sau struguri, laolaltă cu fericirea cînd dai gol la fotbal.

Iar Lori, Lori era ca în vise, mă strîngea cu picioarele ei și la un moment dat m-a sărutat cu limba, așa cum fac oamenii mari și a fost fantastic, chiar dacă mie mi se părea scîrbos. În clipele alea nu mai conta, cred că aș fi făcut orice mi s-ar fi cerut, dacă cineva ar fi știut cu adevărat ce trebuie să facem. Niciunul dintre noi nu știa cu adevărat, erau doar instincte, nici măcar Lori, cea mai mare, nu avea idee ce înseamnă un futai adevărat. Eu eram prea mic atunci ca să am o erecție, dar mișcîndu-mă deasupra Loredanei, cu puța lipită de pizduța ei cu puf fin, proaspăt închis la culoare, parcă eram lovit de trăznet. Sunt sigur însă că și dacă aș fi avut o erecție atunci, probabil m-aș fi speriat de ea, însă așa totul a fost perfect și corpul meu s-a încărcat cu o plăcere sublimă, cea mai puternică și mai specială de pînă atunci.

După Lori am luat-o pe Dana, însă senzațiile au fost mai terne, mai estompate, răceala ei nordică nu rezona cu dorința aceea naivă și perversă în același timp care mă copleșea în acele momente. Stăteam la spatele ei și o atingeam acolo, dar în afara cîtorva furnicături nimic, nu era fierbințeala perversă a puștoaicei Lori, nu era strînsoarea aia a coapselor încă nimfetice ale fetiței de 11 ani pe atunci. Nu, blonda nu m-a convins, iar bruneta, cu tenul ei indian, a rămas în topul preferințelor mele de lăbar chiar și după ce m-am dezvirginat. Am visat mereu s-o fut, să repet faza de la aniversarea lui frati-so, însă în vremea primelor erecții parcă îmi fugise tot curajul, îmi era efectiv teamă să pomenesc de acel moment inefabil.

Nu știu ce a făcut Silviu cu celelalte două, aventura lor se petrecea în spatele meu, noi pe canapea ei pe pat, dar știu că după Dana s-a solicitat un schimb. Mă uitam la celelalte două fete, mai mici, mai proaste, mai neatrăgătoare și parcă nu-mi venea să mai fac nimic. Numai gîndul că poate o să facem din nou schimb, că o să fiu din nou între picioarele lui Lori, că o să întîlnesc din nou senzația aia de duș fierbinte și rece totodată, cu ventuze pe piele și pe suflet, cu gheare pe inimă, cu gîdilituri fine între picioare mă anima să îmi dau cocoșelul pe mîna ăstora mai mici. Din păcate schimbul nu s-a mai repetat, și a trebuit să mă mulțumesc cu ce-a fost, cel puțin pentru cîțiva ani îmi asigurasem o imagine mentală a perversității, care mă ajuta apoi să am erecții și să-mi dau drumul cu o imagine mentală specială în cap, atunci cînd mi-o frecam. Au trebuit să mai treacă însă vreo trei ani pînă cînd asta să se întîmple pentru prima oară.

  1. Iunie 1, 2014 la 2:29 am

    E parodie, da?
    Chiar și într-o parodie, treaba cu metafora cu variante e… horror(”denivelări sau șanțuri grele între respirațiile mele”). Și apoi să nu spun că topica aia greșită la faza cu merișoarele zgârie pe urechi ca zgura turnată în timpane: ”tricourile pe care le purta ca două merișoare ascunse”. Adică purta tricourile ca pe merișoare (doar că lipsește pe-ul).
    Nu prea cred că-mi place nici ca parodie… dar mai încerc.

  2. Iunie 1, 2014 la 2:32 am

    Intențiile tale par totuși serioase în text…
    Altă formulare proastă: zici că îi apăruse un puf fin pe pizduță în timp ce era frecată. Of of.

    • Iunie 2, 2014 la 2:03 am

      merci de feedback. stiu ca mai e de lucru la roman, cînd o sa fie cata sper să nu mai aiba poticneli. oricum nu va aparea mai devreme de toamna, deci e timp pana atunci.

  3. Iunie 2, 2014 la 8:37 pm

    Foarte misto, abia astept sa apara romanul!

    • Iunie 2, 2014 la 9:11 pm

      sper să nu ai mult de așteptat. cartea e aproape gata, mai lucrez la finisaje și aștept un editor cu o propunere buna.

  4. Iunie 2, 2014 la 11:25 pm

    Mă bucur că nu te-ai supărat la criticile mele sincere.
    Adevărul e că-i extrem de greu să scrii asemenea texte fără s-o dai în penibilisme, mai mari sau mai mici, stângăcii și alte poticneli. Am încercat și eu și am lăsat-o baltă.
    Poate perseverența și o foarte bună periere de text vor aduce rezultate.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

