0%

sunt semne că la un moment dat voi fi acolo

prea bătrîn ca să mă sinucid.

probabil destul de gras cu țîțele lăsate dar cu picioare

încă subțiri curul încă neted

& sîngele făcut jumate-jumate cu alcool.

voi fi prea bătrîn să am o iubită de jumătatea vîrstei mele

prea distrus ca să mai conduc o decapotabilă,

cu mult prea mult amor propriu ca să renunț

voi fi sută-n sută patetic.

probabil voi mai păstra puțină naivitate copilăroasă

cît să mi-o tragă toți puștanii care se cred

poeți & voi fi destul de țigan să le-o spun direct

că mai bine le futeam muma să repar greșeala

care i-a adus în fața mea.

o bună parte din mine o veți găsi scuipată

pe jos, probabil așa mă voi curăți de partea bună din mine

flegme peste flegme mă voi aduna sub cîrpele lipsite de creiere

ele mă vor judeca.

cu alte cuvinte voi fi prea bătrîn & prea prost

ca să mă pot sinucide

prea gîngav & libidinos ca să mai pot fute prospături

prea înfumurat & patetic să mai pot trăi

între oameni adevărați.

între cei lipsiți de această bătrînețe

pentru care mi-am rupt capul

mi-am frînt inima

mi-am vîndut puterea brațelor sau a minții.

o să am sentimentul că am renunțat la viață

pentru această bătrînețe fără mîngîiere

am rămas fără scrupule am rămas ca un păun

fără pene.

dar știu că oricînd va rămîne în mine iubire

10% dragoste, 15% vanitate, 25% dăruire

50% mîndrie și 100% euforie

în timp ce renunț să trăiesc & să împart trupul

cu bătrînul visător

care te spală în lighean cu apă încălzită de soare

în loc de burete  cu bulgări de soare

în loc de săpun cu raze de soare

în loc de tandrețe cu puțin întuneric atunci cînd e noapte

& soarele împarte soare la antipod

peste trupurile tinere care zîmbesc

și 0% le pasă

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

