Prima pagină > Poezie > a strange thing to say

a strange thing to say

merg ca electrocutat de toate amintirile
cu tine ca anna varney în a strange thing to say
mai ştii
cum am luat vătraiul şi ne-am unit întru durere
şi cicatricele mele se prelungesc într-ale tale
ca un fulger dintr-o inimă în alta
am crezut în dumnezeu la fel ca în tine

merg şi mă deşir ca un pulover de lînă englezească
agăţat în sprînceana cu semn
aş vrea să ştii
că în fereastra sobei mele focul plînge
şi umbrele dansează pe pereţi ca sclipirile lunii
pe sînii tăi în ochii altui bărbat
mai ţii minte
cît de mult m-ai iubit cît de tare
s-a rupt ceva în mine iar inima mea nu mai bate
decît în carnea arsă a cicatricelor de pe antebraţ

acum nu mai faci dragoste cu mine
nici măcar în vis
nici măcar în ura cu care m-ai privit ultima oară
nici măcar ascunsă între cuvintele cînd ai spus
că nu-l cunosc pe omul acesta nici măcar cînd am simţit
că-n pieptul meu dintr-o dată un munte se preface în praf
cît de mult m-ai iubit
acum nu mai faci dragoste cu mine

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

