Prima pagină > Poezie > ninge în luna lui marte

ninge în luna lui marte

te strîng în braţe inima mea e o pisică udă ce zgîrie la uşă
afară ninge cu fulgi mari cît oul de porumbel călător
pisica priveşte pe geam cum şi-ar face un traseu pe fulgii aceştia
pînă sus acolo unde dragostea noastră îngheaţă şi se preface ninsoare
sînii tăi, Amya, îmi umplu linia vieţii din palmă

îţi ning săruturi albe pe gît te muşc cu dragoste şi disperare
mă simt vulpoiul care îşi roade piciorul pentru a se elibera din capcană
e semn că uneori pierdem alteori nu-i decît atingere
de buze în martie cînd încă ninge şi îmbrăţişările mele te învelesc
peste tot cînd sexul tău îmi stă pe deget ca un inel cu diamante

mîinile tale îmi şoptesc într-o limbă necunoscută cuvinte
ce-ţi fac buzele umede şi strălucitoare respiraţia ta caldă mi se prelinge
în lobul urechii iar timpul curge invers ca într-un univers în oglindă
cu spatele pisica păşeşte delicat pe fulgii de zăpadă coboară
în pervazul ferestrei sînii tăi se umplu de viaţa din palmele mele

ninge în sus numai în sus de parcă din atingerea noastră ar ninge
gesturile se aşază cuminţi la loc în trupuri la rădăcina dragostei
piciorul meu de vulpoi prins în capcana coapselor tale şi de pe pielea ta
zgîrieturile se desprind şi se întorc din nou în inima mea
în pisica neagră şi udă tremurînd la uşă

  1. Martie 11, 2015 la 3:13 am

    more then cohen…magic poem! frumos si suav in iarna…chapeau!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

