candy

candy

te întîlnesc aproape zilnic          în acelaşi apartament
cu tencuiala căzută în baie         igrasia coboară
de pe ziduri în ciorbă                 în creier
îmi place că e mult fum             pereți hepatici
întreţinerea                                 neplătită
şi multă vodcă                             nu îţi văd prea bine faţa
iar zilele trec                               asemenea furnicilor
prin orbita unui craniu                descărnat
cînd vrem să                                ne încălzim
şi nu suntem                                prea obosiţi
să ne-o tragem                            mă gîndesc că ai putea fi
femeia mea                                  sau a celui mai bun
prieten al meu                             sau a tatălui meu
sau a fiului meu                           să te ia dracu
ai putea fi oricine                        dar să ştii că iubesc
felul cum                                       îţi mişti buzele

sad candy

s-a întâmplat o minune              în apartamentul nostru
a fost apă caldă                          mi-am pus nişte whisky
am stat pe marginea căzii          cât timp ai făcut baie
ai ieşit fără                                  să te ştergi
cu un parfum auriu                    în jurul umerilor
o albină                                        ce pierde miere în zbor
o aromă nouă                             pentru mine
mi-am închipuit că                     aşa miroase tristeţea
apoi te-am văzut                        cu adevărat cum ieşeai
de sub piele                                 altfel
mult mai frumoasă                      splendidă
lipsită de oase                              o frumusețe fără formă
frumusețea în sine                      aveai zîmbetul acela
care mă băga                               în moarte clinică
apoi mă reînvia                           te-ai atins de mine
m-ai învelit cu atingeri               ți-ai lipit buzele de
gîtul meu eram umed                 ca după o baie cu nori
îmi era cald                                   din ce în ce mai cald
îmi crăpau unghiile                      te-am întins pe pat
aroma ta întina cearceaful           mi-ai zis
mîngîie-mi părul doar                   ţine-mă-n braţe

bitter candy

se terminase sticla de bourbon am intrat
sub plapuma roasă de molii ţi-am îndesat
capul între picioare ai icnit scurt
apoi te-ai relaxat mi-ai aprins bărbăţia
ca lumânările de la prima noastă întâlnire
eram beat  mi-am dat drumul
în trandafiriul obrajilor tăi apoi
am adormit
cînd m-am trezit pereţii camerei
dezbrăcaseră culoarea lămîiei în aerul rece
al dimineţii un spectru
tu încă goală
cu trafaletul în mînă
încondeiai pereții cu buzele
căutînd să te sprijini de ceva
aveai inima prinsă-n tornade
pielea uscată atârna de clavicule
fluturări anemice ale unui rest de viaţă
dar în obrazul ce băuse culoarea pereţilor
îţi strălucea
o steluţă

red candy

în camera trandafirie             zugrăvită ieri
în candoarea ta                      lucrurile așezate la locul lor
podeaua spălată                    cărţile în bibliotecă
radioul pe soft jazz                sticla de Russkyi Standard
pe măsuţă                               gheaţa se topea în pahare
mai încet decât                      ultima iubire a lui marquez
fotoliul meu se proptise       în calea ta
ochii îmi cădeau fix               pe tatujul tău de pe coapsă
licoarea ne răcea palmele    încălzea dorinţa
fumul sprijinea tavanul        să nu cadă
mă rugai din ochi                  să stau liniștit
alături de obiectelor             obosite din jur
nu înţelegeai                          obiectele acelea dislocau
cantități imense de aer         respiram greu
oxigenul din jur                      se mînjise cu tine
te-am sărutat apăsat            te-ai împotrivit la început
ziceai să mai bem ceva         ai cedat
mai repede decît a cedat      uşa când te-am adus
prima oară la mine                şi nu aveam cheie
am intrat în tine cu totu        doar mîinile afară
să vorbească sânilor              erai atît de umedă
că mi-am închipuit                 o partidă în mare
aşa cum ne-am propus         când o să avem bani
mi-ai citit gîndurile                ţi s-au umezit şi ochii
îţi era teamă                           să nu vină rechinii
simţind mirosul                      de sânge

 

love candy

ai aruncat sticla goală            de tequila
mă prăbușisem în fotoliu       începusem să te fut
fără rușine la creieri                ziceam
iubirea nu-i un spam             trimis de dumnezeu
ca atunci cînd                         după shotul de tequila
îți trec limba                           printre labii
lumea e trasă                          prin praf alb de cocaină
părul alb al mamei                 îmi intră în ochi
dur ca un cuțit de silex          îmi aminteșt de
femeile înșelate                      fiecare o să mi-o plătească
te-am înșelat și pe tine          și tu mamă o să mi-o plătești
am o relație dubioasă            cu dumnezeu
e ceață în capul meu              e ceață și-afară
ca într-o pată                           de spermă
doar pe tine te iubesc           tu ai visele murdare
de speranță                            chiloții umezi
de cuvinte nespuse               ah, prostii
ai spus atunci                         ochii îţi străluceau puternic
ca păcătoșii pe rug                în direct la TV
uite ce e,                                ieri, cînd n-am fost acasă
eram să fac un avort            așa știi că numai pe tine
și doar pe tine                       te iubesc

out candy

ne inundase vecinul de sus     apa curgea tristă
în sofa şi                                     nu mai era nimic
de băut în casă                          am luat banii de operaţie
i-am transformat                       în friptură de vită în sânge
& vin roşu                                   a fost un roșu adînc
atât de adânc că                        inimile noastre
nu mai reuşeau                          să-l domolească
pahar după pahar                      te uitai la mine aveai
ochii plini de ceva                      umed, părea
o secreţie                                    postoperatorie, dar nu
nu era                                          mestecam carnea
așa arăta                                     viitorul nostru
la final                                         ţi-am luat şerveţelul
cu urme de ruj                           l-am ascuns
în cel mai sigur                          buzunar
ne clătinam amândoi               doi pinguini rătăciţi
în căldura oraşului                    ţi-ai rupt un toc
ai început să râzi strident        &ţi-ai scos chiloţii verzi
am mers două străzi                 cu ei pe cap
m-am ars cu ţigara                    &mi-am pierdut doi nasturi
de la cămaşa albă                       pătată cu vin
doi nasturi & o pereche         de chiloţi mai puţin
asta era mama fericirii           noaptea şi-a aliniat respiraţia
cu ritmul nostru                      într-un gang parfumat
cu euforia beţivilor                 mama noapte şi-a dat jos tricoul
să-i lingem sînii                       să-i sugem sfîrcurile
să ejaculeze                             în patul nostru
cu pisici                                     tomberoneze
un gang luminat                     o lună galbenă ca pișatul
nu ne pasă                               miroase  mai puternic a noi
a vin roşu                                 a viaţă
uneori durerile                    mă fac fericit
scot șervețelul                    privesc conturul buzelor tale
fericirea operează              fără şanse de reuşită

laborious candy

mi-ai aprins o ţigară
mi-ai preparat un pitu cu zahăr brun şi lime
mi-ai curăţat puloverul cadou de ziua mea
mi-ai cumpărat ziarul
mi-ai umplut de câteva ori paharul
ai schimbat scrumiera
ţi-ai amanetat medalionul de la maică-ta
ai luat alte ţigări
alte două sticle de pitu zahăr brun şi lime
te-ai apucat să repari ţeava la baie
apoi ai spălat vraful ăla de haine murdare
ai șters praful din bibliotecă
şi ai făcut paste cu ton
dar ai avut grijă
să am paharul mereu plin
scrumiera curată
ţigara aprinsă
apoi ai băut o jumătate de bere
te-ai dus în baie
ai făcut pipi și
te-ai spînzurat de țeava proaspăt reparată
dar ai uitat
să tragi apa

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

