Prima pagină > Poezie > poemul de un milion de euro

poemul de un milion de euro

trăiesc aici în ţara în care cei bogaţi nu se mai satură
nu le ajunge cît au şi se înjosesc se murdăresc pentru bani
mint şi fură şi fură
nu de la alţii bogaţi ci tocmai de la cei ca mine
nu se satură niciodată
cît de trist e că bogaţii fură de la săraci
iar eu ca să trăiesc îmi vînd frumuseţea
oamenilor bogaţi oamenilor cu bani
ei îmi doresc frumuseţea ei vor ceea ce n-au
ei nu se satură niciodată eu îmi vînd frumuseţea
o vînd scump iar ei vor plăti oricît
frumuseţea costă

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

