Prima pagină > Uncategorized > flori de cadavru

flori de cadavru

eu cred că cele mai frumoase flori sunt florile de cadavru.
florile acelea albastru-vineţiu ce înfloresc pe pielea mortului
florile acelea care prin tăcerea lor spun atît de mult, atît de adevărat
atît de cumplit şi de concret.
ai murit, spun florile astea şi refrenul ăsta e cel mai dureros cîntec
pe care ai să-l auzi vreodată.
îmi aduc aminte de tine, şi îmi aduc aminte de florile tale.
un buchet atît de rece pe care niciodată
n-aş fi vrut să-l primesc, dar a trebuit să-l ţin măcar o dată în braţe
şi am simţit parfumul acela înţepător, parfumul acela
cu o mie de spini înfingîndu-se în mine.
trebuia să ne fi făcut o fotografie atunci, să mă vezi doborît
sub greutatea buchetului acela uluitor de frumos,
să fi văzut ce strălucire aveau ochii mei îngropaţi în petalele
albastru vineţiu.
să fi văzut tremurul fin al mîinilor ca atunci cînd te îndrăgosteşti
de o necunoscută în care viaţa pîlpîie ca un neon consumat
după ce a lovit-o maşina
şi parfumul ei se prinde uşor de cămaşă, rămîne în ea
şi după 100 de spălări.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

