Prima pagină > Poezie > băga-mi-aş

băga-mi-aş

trebuie să-ţi imaginezi un stadion foarte mare
o Maracana arhiplină care plînge.
aşa e singurătatea.

de fapt e chiar mai mult. momentul ăla
săruţi o fată faci dragoste cu ea
fumezi ţigara de după iar fumul stă ca o perdea
între tine şi ea.
o perdea prin care nu poţi băga mîna.

în fond singurătatea e locul în care
nu poţi face rău nimănui. ai minţit destul
ca să fii un om bun. decent.
ai devenit puternic pentru că numai oamenii puternici
ajung singuri.

ceilalţi se iubesc.
o da.

am vrut şi eu să iubesc.
să fiu o rană prin care să-mi poţi vedea
oasele.

dar dacă pleacă
tu rămîi.
rămîi ca un pahar gol în faţa unui fugar
lefter.

rămîi genul acela de om
ce nu moare atunci cînd încetează
funcţiile vitale.
atunci învie.

de fapt singurătatea a fost întotdeauna
o conversaţie plăcută cu iubirea vieţii tale
cînd tu vorbeşti pentru tine
apoi în locul ei. aici
singurătatea e acelaşi lucru
cu depărtarea.

şi aştept să coboare extratereştrii
să nu mai fiu singur.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

