Prima pagină > Poezie > lapte în pălăria lui gauss

lapte în pălăria lui gauss

nu n-am mai vorbit de o perioadă
am stat să-mi privesc indicatorii, ştii, ca o curbă gauss aproape
plată, aproape concavă, tot ce avea bass în mine acum e acut
ştii cum e cînd o fuţi de-aiurea cu sentimentele
intervine disperarea pe frecvenţe înalte subţiri
ca tăişul bisturiului făcîndu-ţi branhii pe coaste să poţi respira
şi să ţi se vadă metastazele, inima învineţită ca o curvă bătută de peşte
şi de client
mai bine aţi vorbi despre lucrurile importante
oare ce e important
soarele răsare oricum dimineaţa

&

nori de ciment respiraţia stabilă
trecutul care nu te părăseşte niciodată te face
ceea ce eşti dar nu eşti însă prea sigur
dacă existenţa ta are vreo importanţă
deci inclusiv trecutul
eu am trăit mereu în prezent ca şi cum aş nega timpul şi prezentul
e momentul ăla de plăcere intensă
dintre viaţă şi moarte
prezentul e distanţa fină dintre cur şi pizdă
pe care o străbaţi cu gîndul că norocul te urmăreşte de multă vreme
tocmai ai primit cadou o pereche de converşi
ambii pentru stîngul

&

fiecare lucru are laptele lui
tu, eu, becul economic din camera mea, chiuveta, zidurile
pînă şi noaptea asta are laptele ei
pînă şi căcatul meu dimineaţa are laptele lui de căcat
pînă şi pălăria lui gauss e plină de lapte, degeaba înjuri
viaţa este bună, spune cineva
sigur că este, are şi ea laptele ei cum căcatul meu dimineaţa

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

